Tjejerna


Förra veckan fick Björk oturligt några sparkar som resulterade i framförallt en redig lårkaka. Men nu, några dagar senare är det betydligt bättre. Hon får dock två lugna veckor med tömkörning, promenader samt följa lite som handhäst. Något jag ändå planerat sedan innan. Även om jag sååååå gärna vill rida och träna.. ;-) 

Därför har jag bestämt mig för att ta tag i lilla Jodis träning dessa veckor. Jodis sim blivit lite som skomakarens barn... 
Hon är ännu ganska omogen och har svårt att fokusera längre stunder så vi kör korta träningspass. Enligt träningsschemat har jag totalt sedan vargtänderna drogs i april tagit in henne/arbetat med henne 7 gånger... 
Det känns alltså bra att ge henne lite mer fokus nu. 





De två svarta tjejerna. Björk överst och Jodis underst. 

Kommentera här: