Ledig lördag

 
De senaste dagarna har verkligen gått helt otroligt fort, har mest jobbat hela tiden. Från 8-9 på morgonen till 10-11 på kvällen. Igår följde jag Thomas och Carina till Karlsborg för att hjälpa dem sätta deras båt i sjön. Var en fin hamnstad! 
  Var otroligt trött efter att ha jobbat kväll sedan. Två kvällar har jag haft med mig "elev" (som ska jobba som vikarie i sommar) som gått introduktion när jag jobbat. Tror det gått bra och hoppas de förstått lite, minns hur rörigt jag tyckte allt kändes i början. 

Imorse/inatt var det åskoväder. Jesper lät mig få sovmorgon sedan, kan inte minnas senast jag sovit till tio... Det är så länge och sådan exklusiv lyx!! Men har känt mig som en ny människa idag! 
Lite bilder från idag. 



Nyduschad Jesper efter ca 1 mils promenad, i många leriga vattenpölar... 

 
Björk på promenad 

 
 Eftersom hon vilar, Jódis hade vilodag och jag är ledig men jag inte kunde hålla mig från stallet, ägnade jag idag nästan över en timma åt att duscha benen, smörja, rykta, lägga/dela manen tillrätta... Sådant som brukar ta mig mindre än hälften så lång tid i vanliga fall. Men det trivsamt att ha all tid i världen att pyssla ibland! 

Kommentera här: