Eurohorse

 
I fredags kom Olivia och på lördagsmorgonen tog vi tåget mot Göteborg för Eurohorse. Vi gick några varv på mässan, kollade på lite clinics och träffade några kompisar från Hippologutbildningen samt vår gamla mentor i Wångens monter. Var jättekul att träffa dem igen! 
Annars var inte mässan någon höjdare ärligt talat. Kan dock bero på att jag inte är särskild förtjust i mässor överhuvudtaget. Det är så fruktansvärt mycket folk och vart man än kollar ser man bara glittriga schabrak i alla färgskalans kulörer! Jag blir verkligen yr.

Det blev en tidig söndagsmorgon för att lasta Björk och åka till ridhuset för lite morgonträning. Det gick toppen! Är ärligt talat inte jättesugen på att åka hem en vecka till Jämtland nu, jag vill ju träna och jobba ;-) Men det gör säkert gott med en veckas paus. 

Eftersom jag hade lagt till massor av extratid i min dagsplanering (för eventuell punktering eller annan katastrof som kan inträffa) fick jag nu väldigt gott om tid över innan det är dags att ta tåget till Göteborg. I Jämtland är det sportlov så det väntas några dagar av hockey (från läktarplats för min del...), skidåkning, hundpromenader och semester. 




Kommentera här: