Söndag


I morse efter jag hade gjort klart i stallet lastade jag Björk och åkte till ridhuset för lite förmiddagsträning. Idag var första gången vi åkte helt själva, och det gick strålande! 
  Efter ridpasset skrittade vi av för hand ute på den superfina (men sanka efter allt regnande inatt..) utebanan. När det torkar upp lite får vi åka och träna på den, en utmaning då det är på ett helt öppet fält i princip!

På eftermiddagen ringde jag Nora och frågade om hon ville följa med på utflykt till hornborgasjön. Vi kollade på tranorna, fikade på det mysiga caféet och pratade.
  Sedan avslutade jag eftermiddagen med en kort springtur. Tanken är att försöka skrämma bort "dag2"- träningsvärken som jag kommer få imorgon eftersom jag var på det tunga cirkelträningspasset på gymmet igår morse. Benen kändes väldigt trötta, hoppas det bara är träningsvärk och att jag inte blivit smittad av vårförkylningen! 



 
 
 
 

 
 

Nora skyller på förkylning... Jag tror hon blev rörd av alla fina fåglar... :-) 
 



Kommentera här: