Fredag


Som vanligt rusar dagarna iväg och det är fredag igen. Den här veckan har det varit fullt upp trots att jag inte jobbat en enda dag i stan. Har bland annat hunnit med ännu en stipendieaktivitet, men ska följa upp den och tänkte skriva om den i ett separat inlägg senare. 
Fick förfrågan om att jobba vid 6 imorse... Men solen sken in genom persiennerna så jag tackade nej och det var helt rätt beslut. Det har varit en perfekt dag för heldagsjobb på gården. Idag har vädret varit oslagbart och jag har ridit i t-shirt. Imorse red jag och Björk ut en längre tur tillsammans med Åsa och Andri, det var väldigt härligt!
  På eftermiddagen har jag passat på att sitta utomhus och smörja läder, och gå hagarna runt och kollat alla trådar. Perfekt sysselsättning för att nyttja eftermiddagssolen! 


Några bilder från idag 


Kommentera här: