"Födelsedags"middag


Igår jobbade jag min sista dag hos Åse och i tisdags sista dagen i hemtjänsten. Kändes lite konstigt! Hästarna kändes fina, framförallt Elisa. Helt fantastisk var hon! Efter jobbet hann jag i princip bara byta om, för Åsa, Nora, Johanna och Elsa bjöd med mig på överraskningsfödelsedagsmiddag. Så himla gulliga, tack så jättemycket! Nu fyller jag ju inte år riktigt ännu, men åker snart till Jämtland så därför blir det födelsedagsfirande denna helg innan jag åker. 

Efter en supergod middag skulle vi gå på bio, men den gick inte den tiden vi trodde utan lite senare. Åsa och Johanna åkte hem för att göra något vettigare av tiden medan jag, Nora och Elsa köpte jordgubbar och åt dem i en park i solen.
  Det var värt nästan 3 timmars väntande, filmen var jättebra. Rekomenderar varmt Divergent! 

 
 
 
 

Kommentera här: