Torsdag


Egentligen har jag inget särskilt roligt att uppdatera med, men får höra att bloggen är tråkig, vilket jag förstår och därför tänkte försöka göra något åt i alla fall. 
  Jag är fortfarande sjuk och har varit ett bra tag nu. Har nog aldrig längtat så mycket efter att få känna mig helt frisk och inte mjölksyretung i kroppen hela tiden! Men men, det kunde varit värre. En del stackare är ju sjuka på heltid... 

Det går allt framåt med hästarna! Jódis och jag fokuserar nu på att rida ut vilket Jódis älskar. Hon har faktiskt gått ned lite i vikt, fått lite längre man och växt lite tror jag till och med! 
Björk och jag har ridit ut en hel del denna veckan och ridit lektion för Ia. Tycker vi utvecklats mycket sedan vi kom hit! Vi får ju också så fantastiskt bra hjälp. 



Björk igår, nyduschad efter en ridtur! 
 

Kommentera här: