Länge sedan


Nu var det ett tag sedan... Och detta är tredje gången jag försöker posta det här inlägget efter det försvunnit och jag fått skriva om det tre gånger... Man kan bli galen på tekniken, men nu hoppas jag att det är tredje gången gillt. 

Just nu befinner jag mig i Falköping för att passa Åses gård under Landsmótveckan. Det var cirka 3 veckor sedan jag och hästarna åkte till Lindnäs. Det har varit tre bra första veckor, innan vi åkte hade Björk vilat i nästan en månad och Jódis precis börjat bli inriden. Nu har jag och Björk kommit igång med träningen igen och sista veckan har jag också fortsatt med Jódis, som först fick lite tid att vänja sig vid den nya miljön. Vi har också fått mycket bra hjälp! 

Jag hinner inte skriva mer just nu, men har i alla fall två fina bilder att bjuda på! 



Lycklig Björk som får äta i en redig gräshage på förmiddagarna. Mums! 

 
En hel flock med underbara kattungar! De fantastiska kattmammorna Mira och Minna tar så god hand om sina ungar. 

 

Kommentera här: