22 Juli


Det är vaaaaarmt! Jag tål ju tyvärr inte solen så bra, det är en sak att ha semester i solen men att jobba i den en annan. Men jag gör mitt bästa och hoppas på lite svalare väder snart! Även om jag förstår att semesterfirarna jublar :-) 

Ridning blir det på kvällstid när termometern visar under 30 grader för min del. Det är så skönt att vara helt frisk, idag är faktiskt första dagen jag känt mig helt bra efter att ha varit sjuk i tre veckor. Hästarna mår bra, och går bra tycker jag också! Björks ägare Ingrid och Anders var här i söndags och fick se och träffa sin häst. Jag är så otroligt glad att jag fått det förtroendet att ha henne hela året, och att jag får möjligheten att utvecklas med henne ännu ett år! 


 
 
Den fina bilden på mig och Björk är fotad av Ingrid Fahlén



Kommentera här: