Torsdag


Veckan började bra med en strålande fin måndag och toppenväder! Tänk vad glad man blir av bra väder :-) 
Jag hade heldag på gården och var supereffektiv. Jag och Björk red ut en längre tur och det kändes så bra. Hon känns fin nu! 
  På tisdagen jobbade jag hela dagen i stan och hade simträning på kvällen. Simträning låter lite hurtigare än djupvattengympa som passet egentligen heter... Det är ingen överdrift att säga att det är jag och pensionärerna ;-) Men det hade varit intressant att se någon av spännisarna i skivstångshörnet på gymmet på vattengympan, det är helt galet vad det tar!
  Helt oplanerat (...) blev jag sjuk natten till onsdag. Och som alltid, det "har man inte tid med". Mitt veckoschema gick åt skogen. Men har absolut ingen rätt att gnälla, när man tänker på hur många som lider av riktiga sjukdomar som inte är över på ett par dagar! 
  Red en kort sväng idag, hästen kändes fin men jag började svettas och fick mjölksyra direkt. Jaja, man får ha lite tålamod med kroppen. 

Några bilder från den fina måndagen! 



 
 
 
 

Kommentera här: