Mycket bra söndag


Solen har lyst hela dagen och det har varit så fint med frostiga löv och den där krispiga kylan. Tyvärr lyser snön med sin frånvaro så ridmöjligheterna är inte de bästa: marken är hård som betong. 
  Fotade Åsa i paddocken imorse, och efter lunch gick jag ut för att rida Björk, Åsa skulle ut med Oskadis i samma veva. Jag fick idén om att följa med Björk, och det gick så himla bra!!! Gick på rosa moln och tog en längre tur med Baltasar. Han gick också hur bra som helst, en bit på vägen hade legat i sol och var tinad så jag lät honom tölta på, vilket han gjorde på helt lös tygel med luddiga öron rakt fram. 

Sedan åkte jag med Thomas och Carina och kollade på lektioner för Hinni på Hanaskede.
Har fått veta att världens bästa hund har klarat jaktprovet idag med strålande poäng, vilket resulterar i en etta. Det enda minuset med idag är att jag inte kan få krama om henne och tala om för henne att hon är världens bästa hund. Så jag får förlita mig på att pappa har gjort det ;-) 

 
 
 

Kommentera här: