Handhäst eller hästar...


Imorse fick jag ett sms av Åsa; "Jag har en galen idé om fyra handhästar om du kan hjälpa mig!?" 
Det är nog bara hon som törs komma på den idén och givetvis gick det jättebra. Vi talar om en ouppnåelig kvinna här. Medan vi andra vanliga dödliga (jag) känner mig cool som får det att fungera med en handhäst, blir jag givetvis genast ganska grå bredvid Åsa som rider sin hingst med två ston på ena sidan och två fyraåriga valacker på den andra. 
Fick ju genast rusa in och hämta kameran för att föreviga superwoman och alla hennes springare. Misstänkte att vida världen skulle vara lika imponerad som jag över detta- tror bilden är uppe i ett antal hundra likes på facebook. 

Här har ni dom: 





Kommentarer:

1 Amanda:

skriven

Smidigt att motionera alla hästar samtidigt haha ;)
Jättefin bild :D

Kommentera här: